torsdag den 10. april 2014

Mere forår på altanen

Flere små narcissus er sprunget ud i mine krukker (og jeg har lånt et spejlreflekskamera - hurra, slut med dårlige mobilbilleder!) Sidste forår var det kun få af de løg, jeg havde lagt, som blev til noget. Jeg tror, de fik for meget vand i løbet af vinteren, så de rådnede. Sidste efterår dækkede jeg derfor krukkerne til med bobleplast og stillede dem helt ind til væggen. Krukkerne blev pakket ud i igen i slutningen af februar - og det har de åbenbart haft godt af. 



2 kommentarer:

  1. Sikke nogen skønne forårsbilleder :-)
    Og dejlig blog du har - jeg sætter dig lige på min blogroll.
    Knus Signe

    SvarSlet
  2. Hej Nina, tillykke med kameraet. Skønt foto af narcisserne. Hvad er det, der blomstrer bagved?
    Vh Anne

    SvarSlet

Det er sjovt at se, hvem der kigger forbi - så jeg ville blive så glad, hvis du lægger en kommentar!