torsdag den 1. maj 2014

Tulipanerne er sprunget ud

Yes - det lykkedes for første gang. De løg, jeg lagde i krukker i efteråret, har overlevet og er blevet til de her skønne tulipaner.
Og så har jeg fået to fine blomster på mine Montana Rubens-stiklinger. De plejer ellers ikke at blomstre første år, men sådan er det jo med planter - man ved aldrig helt, hvad man får, og det er jo det sjove.

Klatrehortensia og tulipaner
Tulipanerne ved siden af klatrehortensiaen og en hel masse hornvioler

Lilla tulipaner

Clematis Montana Rubens
Stiklinger fra clematis Montana Rubens - allerede i blomst

4 kommentarer:

  1. flot..... dejligt at se at du fik held med stiklingerne :)

    SvarSlet
  2. Flotte krukker som harmonerer smukt i farverne.Hvor er det dejligt at altanejere får lyst til havebrug,-det vil pynte på mange byejendomme.

    SvarSlet
  3. Hej Nina,
    Tillykke med successen! Når sådan noget lykkes, så føler man sig som en fremragende gartner - det kender jeg fra mig selv ;-)
    Det ser super flot ud!
    Kh Mathias

    SvarSlet
  4. Hvor er der smukt på din altan.:0) og Montana Rubens i blomst det er godt nok fint det første år. Bare vent dig til næste år så kan det være at naboen også får glæde af den :0)
    Masser af blomsterhilsner fra Linda.

    SvarSlet

Det er sjovt at se, hvem der kigger forbi - så jeg ville blive så glad, hvis du lægger en kommentar!